Diary: week 12. Big spender!

MaandagDSC_0173

Vandaag had ik een dage school aan het einde van de dag wat ik altijd erg lastig vind, omdat ik dan de hele dag hierop aan het wachten ben. Wel deed ik wat in het huishouden dus geen verloren ochtend. Op school had ik een oefentoets vaardigheden wat best nog wel leuk was ook.

Dinsdag

Vond vriendlief het tijd voor een nieuwe haarstijl en gingen zijn lange lokken eraf. Omdat het zulk lekker weer was liepen we naar het centrum toe. Ik vroeg de medewerkers van de esprit om een nieuwe stijl waar ze erg behulpzaam mee waren en vond het erg leuk en spannend om nieuwe stijlen aan te passen. Uiteindelijk kocht ik een groene jumpsuit waar ik erg blij mee ben. We liepen nog verder door het dorp naar de babyzaak en kochten een Dooky wat we ideaal vinden tegen zon en (en wind).

WoensdagDSC_0176 

Deed ik mijn jumpsuit aan en gingen we op bezoek bij mijn vriend zijn oma. In de middag kwam mijn vader met zijn vriendin en zoontje op bezoek en aten we gezellig samen eigengemaakte chinees en keken we de 101 dalmatiërs (iets met oefenen) wat de kat ook geweldig interessant vond.

DonderdagDSC_0180

Ging ik even langs school om me aan te melden voor een herkansing. Daarna reden we naar een vriendin voor een playdate samen met haar 5 maanden oude zoontje. Wat een verschil tussen twee van die kleintjes zeg!

Vrijdag

Was ik compleet afgeteld, omdat dame een regeldag had en iedere twee uur wel 150 ml melk wilde hebben. Ik zat dus opgescheept met de kolf en had heel veel trek. Vriendlief haalde gelukkig boodschappen waardoor ik niet weg hoefde. We kochten cities skyline waardoor we ons flink vermaakten overdag en ook keken we house terwijl Jenna sliep.

DSC_0209Zaterdag

Haalde ik een pakket zomerkleren in maat 68 en gingen we op bezoek bij mijn schoonfamilie. In de middag gingen we nog even een s tadje in om kattenvoer te halen en aten we gezellig bij de bagels en beans. We kochten in de babyzaak zowaar geen kleding voor Jenna maar een handpop dino om haar te vermaken en ook kochten we een vogel met ringen zodat ze zich in de kinderwagen kan vermaken.

Zondag

Gingen we op bezoek bij mijn moeder en gingen we ook nog even de stad in om rond te snuffelen in de winkeltjes.

4 gedachtes over “Diary: week 12. Big spender!

  1. Merel zegt:

    Prima weekje zo, lijkt me! Wat leuk dat je om advies hebt gevraagd bij de Esprit. Ik vind het (als verkoopster) ook altijd heel leuk als klanten binnenkomen van: “kleed mij aan”, haha!

    • manoontje zegt:

      Zeker een prima weekje, genieten van de vrije tijd! Grappig om te horen ik vond het als klant zijnde moeilijk om de stap te zetten, maar als ik volgende keer weer genoeg budget heb dan doe ik het zo weer!

Geef een reactie

