OOTD

Het is inmiddels alweer een flinke tijd terug dat deze foto genomen is, maar ik wilde hem toch posten. Dit is mijn outfit een maandje na de bevalling, ik was toen weer terug in mijn “oude” figuur grotendeels terug had. Het was nog echt lekker winter en ik droeg mijn ideale outfit voor een mama die borstvoeding geeft  (kolft) en er na haar bevalling toch weer als vanouds uit wil zien.

DSC_0908

Ik draag een broek van de pimkies (zomer 2012), vest en sokken van de hm (winter 2014), van de riem, hemd en schoenen heb ik geen idee waar en wanneer ik ze gehaald heb.

Binnenkort een recentere outfit!

 

Geef een reactie

