Mini Wibra Shoplog

Een paar dagen terug was ik in de Wibra en daar was de sale in volle gang. Nu zijn de prijzen als niet de hoogste dus nu moest is toch weer wat meenemen voor Jenna. Hierbij een gedeelte van het resultaat in foto’s. Als eerste een heerlijke trui in maat 86/92 deze was nu maar 5 euro. Als tweede een hemdje en een broekje, overigens niet van de sale, maar voor 2,50 kon ik ze niet laten liggen. En dan nog dit leuke t-shirt met ananas voor 2,50 die ook meeging in de roze uitvoering (die zat al in de was). Ook namen we nog een toilet mee voor de toiletspullen van mijn man want die slingerden steeds door de badkamer heen.

Ik ben erg blij met het resultaat dus als je een Wibra in de buurt hebt zou ik even kijken of er nog wat tussen zit šŸ™‚

Geef een reactie

