Korte update

Alweer heel wat maanden terug dat ik hier iets geschreven heb. In september ben ik gestart met mijn laatste stage van mijn opleiding verpleegkunde in het ziekenhuis en het neemt ontzettend veel tijd in beslag. De balans vinden tussen genoeg  voor school doen en tijd besteden aan het gezin en daarnaast nog werken is niet altijd even gemakkelijk, vandaar dat de blog er ook bij ingeschoten is. Jenna gaat ontzettend hard, zondag is alweer 11 maanden wat betekent dat ze over een dikke maand gewoon al een jaar bij ons is, het voelt zoveel korter! Met de aankomende verjaardag in het verschiet moet ik wel zeggen dat ik er moeite mee heb dat mijn baby straks echt weg zal zijn en we een klimmend en kruipend dreumesje zullen hebben!

12081156_1163113307035426_174075971_n

Een gedachte over “Korte update

  1. Merel zegt:

    Ahh wat een schattige foto en wat gaat dat snel inderdaad! Nou, zorg maar lekker dat je genoeg aan jezelf en je gezin toekomt, bloggen komt wel weer (wow, mijn autocorrect maakte van ‘blowen’ ‘blowen’ HAHA).

Geef een reactie

