MUM’s Blog: Fietsen

OP DE FIETS..

mumsblogfiets

Lieve MUM’s,

Met dit zomerse weer zit ik persoonlijk voor kortere afstanden liever op de fiets dan in de (warme) auto. Mijn man en ik zijn dan ook erg blij dat onze dochter zelfstandig kan zitten en mee mag op de fiets. We kochten vorige maand, na een proefritje buiten de zaak, een fietsstoeltje. Het fietsstoeltje werd netjes op mijn man’s fiets geïnstalleerd en vervolgens konden we kleine ritjes maken met ons meisje.

Ik was wat jaloers dat ze niet bij mij op de fiets kon en inmiddels hebben we een extra mechanisme waarmee het zitje gewisseld kan worden van fiets. Wat speciaal die tochtjes op je eigen fiets met zo’n klein dametje voorop. Jenna vind het helemaal geweldig, ze maakt allemaal kreetjes en lacht als je naast haar fietst. Ze vind haar nijntje voorop rete interessant, voornamelijk door dat ieniminie labeltje. Wat is dat toch met die labeltjes?. Als we met haar naar de stad fietsen nemen we de draagdoek mee zo kan ze vervolgens daar lekker in zitten en eventueel een klein tukje doen. Tot nu toe is de draagdoek en de fiets een prima combi, maar als ze groter wordt is een buggy waarschijnlijk wel wat fijner.

Liefs, Manon
Geef een reactie

