MUM’s Blog: Trouwen

Weer een blogje op de leuke kledingsite van MUM’s Closet!

TROUWDAG

Mums blog touwe

Lieve MUM’s,

Vorige maand zijn mijn vriend en ik getrouwd op 17 juni 2015. Dit was de dag dat ik dezelfde achternaam kreeg als mijn dochter en we de post gaan ontvangen als een echt gezin. Ik kan me de voorbereidingen en de dag nog goed herinneren. Welke jurk ik aan had was snel beslist maar wat Jenna aan kreeg was wat spannender. Bij de primark had ik een jurkje gevonden, maar die was wel al maat 80 en Jenna had nog maar maat 62. Wat als ze hem niet past op de dag van en dan was er ook het bruidsmeisje van net een jaar die hetzelfde jurkje aan zou krijgen, maar dan in maat 86. Bij Jenna hopen dat ze voldoende groeit om erin te kunnen en bij het nichtje hopen dat ze nog niet te groot is op de dag van.

Dan de dag van tevoren, even zelf de bruidstaart in elkaar zetten. Dat was toch wel wat moeilijker met twee kleine meiden die alle aandacht opvragen terwijl morgen al de grote dag van is. De nacht na het grote taartenavontuur en voor het huwelijk ging mijn vriend bij vrienden slapen zodat de jurk van Jenna en mij voor hem een verassing bleven tot op het moment van. Voor Jenna en mij de eerste nacht zonder papa, wat allemaal keurig gegaan is, Jenna sliep er niet minder om. De ochtend zelf liep ook voorspoedig, Jenna heb ik omgekleed in haar jurk waarna ik zelf omgekleed ben en mijn haar werd gedaan. Toen gingen we op naar het gemeentehuis en weer gedroeg Jenna zich voorbeeldig. De middag hebben we een grote barbecue gegeven en kwamen er zo’n veertig mensen, toch een indrukwekkende hoeveelheid voor een klein meisje. Jenna heeft bij iedereen op schoot gezeten en zelfs een tukje gedaan. We zijn dankbaar voor alle hulp die we van vrienden en familie hebben gekregen, zonder hun was het nooit gelukt!

De dag was vermoeiend, maar echt geweldig! Vanaf die dag vormen we echt een gezin!

Een gedachte over “MUM’s Blog: Trouwen

  1. Merel zegt:

    Ahhh wat leuk! En gefeliciteerd nog! Wat heerlijk dat Jenna zich zo goed heeft gedragen. Hoe vreselijk als ze de hele bruiloft bij elkaar had gejankt haha. Gelukkig is het allemaal goed gegaan en hebben jullie een topdag gehad!

Geef een reactie

