Blogje op de site van MUM’s closet

Hierbij het blogje wat ik geschreven heb voor MUM’s closet, een hele leuke baby- en kinderkleding zaak in Veenendaal 🙂

Untitled

Lieve MUM’s,

In de maand juli zal ik jullie iedere week gaan meenemen met mijn belevenissen door hier meerdere blogjes over te schrijven. Allereerst zal ik me even voorstellen. Mijn naam is Manon (22) en ik ben eind december 2014 moeder geworden van mijn dochtertje Jenna. Samen met mijn man Coss (27) woon ik in Veenendaal. Zelf heb ik een liefde voor babykleding en zou mezelf dan ook een echte MUM noemen.

Op dit moment zit ik in mijn laatste jaar van de opleiding tot verpleegkundige. Deze zomervakanite heb ik een bijbaantje in de zorg en in september ga ik starten met mijn laatste stage van school. Manlief is als ik weg ben thuis met Jenna en is dan een echte huispapa. Jenna “loopt” met hem door de kamer, ze wordt door hem “opgegeten” en krijgt haar melkjes en potjes.

Zelf vind ik het wel eens jammer dat ik niet altijd thuis kan zijn en sommige eerste mijlpalen zal moeten (gaan) missen. Gelukkig heeft Jenna een liefdevolle papa die mij s’avonds kan vertellen wat er gebeurd is en wat ik gemist heb. Ik ben in ieder geval blij als ik thuis kom om mijn meisje een kusje te geven en een kus te krijgen van mijn man!

Lezen jullie mee in deze maand?

Liefs, Manon

2 gedachtes over “Blogje op de site van MUM’s closet

Geef een reactie

