Diary: Week 18, April 2015

11146560_637478599687334_3019042323221944391_nDeze week begint natuurlijk met koningsdag waarop we met het mooie weer een wandeling door het dorp maakte langs alle kleedjes. De dag erna hadden we niets te doen dus besloten we naar mijn vader toe te rijden. Woensdag had ik school maar het ov weigerde mee te werken en zou ik pas op school kunnen komen als de les voorbij was en besloot ik dan maar lekker te gaan babyzwemmen. De dag erna hadden we weer een afspraak bij het consultnonstrandblogatiebureau en Jenna doet het goed, is inmiddels al bijna zes kilo en een flinke 63 cm lang. Zaterdag ging ik naar de open dag kitesurfen van MOFO in IJmuiden, waar ik een proefles volgde. Ik vond het helemaal geweldig al was het jammer dat het nog een beetje te moeilijk en koud was om het water in te gaan. Daarnaast had ik gehoopt dat er meer winkels in de buurt waren zodat Coss en Jenna in de tussentijd ook wat te doen hadden. Zondag kwam mijn vader nog eens langs en aten we weer gezellig samen. Het was ook tijd voor Jenna’s eerste groentehapje, een spannend en superleuk moment.

Geef een reactie

