Babyupdate: 3 maanden!

DSC_0204

Deze blog had eigenlijk al een maand geleden online moeten komen, maar de tijd blijft verdwijnen sinds mijn kleine meid er is. Deze maand ging ze natuurlijk weer superhard vooruit. Ik ben echt verliefd op het schattige gebrabbel, wat leuk is dat! Ze maakt een gigantisch waterballet als ze in de tummytub gaat en inmiddels moet dit dan ook maar in de badkamer gebeuren. Volgens het CB doet ze het erg goed en is ze met drie maanden 5275 gram en 61 cm. Wel blijf ik me afvragen waar haar spenen toch blijven, ik weet dat als ze s’ nachts nog in de box liggen de kat ermee vandoor gaat maar ik vind ze ook geregeld in de kofferbak van de auto, in een jaszak, onderin een tas. Gelukkig vind ik het erg leuk om verschillende in huis te hebben…

Een gedachte over “Babyupdate: 3 maanden!

Geef een reactie

