Diary: Week 16 en 17, April 2015

Week 16

Deze week moest ik twee keertjes naar school toe en was het echt heerlijk waar ik natuurlijk van moest genieten en hebben we ook gebruik gemaakt van de zon op ons balkon! Jenna blijft deze week verwoede pogingen doen om op haar zij te draaien en een te lachen. Met een vriendin ging ik naar een helaas erg teleurstellende ladies night, maar het was zeker gezellig. Ook at ik mijn allerlaatste beschuitje met muisjes en niet te vergeten gingen we ook nog in ondertrouw!

Week 17

Deze week heb ik een proefles motorrijden gehad om te kijken of ik het wat vind of niet, ik wil namelijk al heel lang mijn motorrijbewijs. Ik vond het echt supertof alleen harder dan 40 durf ik niet en ik vind het erg ingewikkeld. Waarschijnlijk moet ik het eerst maar even bij een scootertje houden, die gaan tenminste niet zo hard. Ook haalden we een jumper op voor Jenna en gingen we nog even langs mijn moeder. Ik had ook een herkansing op school die ik gelukkig gedeeltelijk gehaald heb, eind mei kan ik het nog een keer proberen. We hebben ook nog een bezoekje gemaakt aan mijn vader waarmee we naar de legowinkel in Gouda gingen (een aanrader als je ervan houdt) en kreeg Jenna een stoere nieuwe zomerjas

Geef een reactie

