Diary: Week 14 en 15

Week 14:

Maandag was Coss druk aan de weer met regelzaken en moest ik eerst naar school toe, vervolgens verfde een vriendin mijn haar, met een erg mooi resultaat. Dinsdag deden we boodschappen en verder niet heel veel bijzonders. Woensdag ging ik met DSC_0086frisse moed op pad naar het zwemmen voor de tweede keer en kwam er in de middag familie op bezoek. Donderdag moest ik alweer naar school. Vrijdag en zaterdag zijn heel snel voorbijgegaan voornamelijk omdat ik ziek was en er dus erg weinig gebeurde op een dag behalve hangen en slapen. Wel hebben we Game of Thrones seizoen 4 uitgekeken (hij blijft leuk!). Eerste paasdag gingen we naar mijn opa en oma om pasen te vieren wat erg gezellig en vermoeiend tegelijk was!.

Week 15: DSC_0088

Maandag vierden we pasen bij mijn vader en gingen we lekker gourmetten. Dinsdag ging ik toch maar even naar de huisarts omdat ik nog steeds niet topfit was, maar ik bleek waarschijnlijk een niet zo ernstig griepje te hebben met alleen koorts. Woensdag deed ik nog maar een dagje rustig aan om uit te zieken. Donderdag liepen we eerst een rondje met het mooie weer en in de middag gingen we met vrienden lekker de stad in. Vrijdag kochten we een nieuwe fiets voor Jenna, een beetje vroeg maar hij was ook zo leuk. Zaterdag voelde ik me brak vanwege een nacht met vaak wakker worden en was het tijd om op te ruimen en rayman te spelen. Zondag kwamen vrienden bij ons op visite en wandelde we een rondje en aten we lekkere taco’s.

Geef een reactie

