Shoplog negen maandenbeurs

Het is inmiddels alweer een hele tijd geleden, maar ik wilde hem jullie toch niet onthouden. Dit is wat ik gehaald heb op de negen maandenbeurs:

DSC_0101

Ik haalde voornamelijk veel hapjes voor als we daar over een paar weken mee mogen beginnen. Een nieuwe fles van avent, omdat het zo ideaal is dat deze op de kolf passen. Dit is een tuitbeker vanaf 12 maanden en haalde ik omdat daar genoeg melk in kan. Een pak luiers om uit te testen wie weet is het wel wat wie weet niet. En natuurlijk de difrax spenen die ik op internet had gezien maar in de winkel nergens kon vinden. Als laatst haalde ik ook een Dombo knuffeldoek die ik eigenlijk best duur vond, maar echt niet kon laten liggen.

De terugweg met de trein en een aantal tassen en een machinist was wat moeilijk, maar al met een zeer geslaagde avond!

Geef een reactie

