Diary: Week 13. Zwemmen!

Maandag

Vandaag een rustig ochtendje om te starten, vriendlief moest naar de dokter dus dit keer kwam ik later uit bed dan hij op een vrije dag. Dame had nog wat last van dwarse buitjes en wilde veel eten en weinig slapen en daarna weer niet eten en veel slapen. In de avond was het tijd om te gaan sporten, ik deed mee met BBB (buik, billen, benen) wat me echt heel erg tegenviel en waarvan ik ontzettend chagrijnig thuis kwam. Ik bakte pannenkoeken wat uitdraaide op een regelrechte vette vieze hap helaas.

Dinsdag 

Weer een dagje school, ik had een les IMG-20150324-WA0000over scriptie wat wel weer erg leerzaam was, maar me er flink aan deed denken dat ik nog een flinke berg te doen heb. Toen ik thuis kwam was het tijd om boodschappen te gaan doen, wat we leuk maakten door gezellig even weer wat winkeltjes te bezoeken.

Woensdag

Stonden we fris en fruitig om 10 uur bij het zwembad om te gaan babyzwemmen! We gingen gezellig met zijn drietjes waardoor vriendlief foto’s kom maken en ook kon zien en meemaken wat het inhield. Ik vond het helemaal geweldig en ook Jenna vond het niet vervelend want heeft geen enkele keer gehuild. Volgende week ga ik zeker weer! Ook keken we Hercules en kwam er gezellig een vriendinnetje langs. Ik, Coss en Jenna waren flink uitgeteld van het zwemmen dus deden we verder heerlijk rustig aan.

IMG-20150325-WA0005Donderdag

Begon de dag weer met school, dit keer een les klinisch redeneren wat de laatste is voor de toets aankomende maandag. Toen ik terug kwam met de trein was het tijd om richting het consultatiebureau te racen met de fiets waar ik Coss en Jenna zou meeten voor haar afspraak. Ze doet het super goed, ontwikkeld zich prima (sloofde zich flink uit voor de arts) en kreeg haar prikje. Ze is inmiddels een flinke 5 kilo en is 60,5 cm lang. Trots op mijn meisje! Ook ging ik weer even flink aan de slag met het huishouden want dat was er weer een beetje bij ingeslopen. Ten slotte plante ik mijn aardbeienpitjes die ik vorig jaar al voor mijn verjaardag kreeg en keukengroente die ik vorige week heb gekregen. Nog meer groeiend groen in de keuken!

Vrijdag

Mijn fiets stond nog bij het consultatiebureau, want dat kwam zo makkelijker uit en moest opgehaald worden. Op de terugweg haalde ik een bloemetje en was ik op zoek naar een nieuwe fietstas en wilde ik ook het fietsstoeltje zien wat ik in mijn hoofd heb, helaas zonder ze te kunnen vinden. In de avond gingen we nog even op visite en lag ik vroeg in bed net als ons meisje.

ZaterdagDSC_0247

Mijn vriend en ik dachten naar de vintage gitaarbeurs te gaan, maar met een entreeprijs van 8 euro p.p. en geen losgeld mee (dom, dom) dropen we af naar te auto en haalden we mijn vriend zijn bestelde pet op en kochten we een nieuwe broek voor hem. Daarna gingen we gauw naar de tweedehands kinderbeurs in het dorp en kochten we nieuwe kleertjes en een speelgym. Ook haalden we stiekem frietjes bij de patatzaak ernaast.

Zondag

Vandaag is ons meisje alweer 3 maanden oud! Wat vliegt de tijd en wat kan ze al veel! Verder was vandaag een rustig dagje wat gespendeerd werd aan opruimen, chillen en spelen en knuffelen met vriendlief en baby.

4 gedachtes over “Diary: Week 13. Zwemmen!

Geef een reactie

