Diary: week 11. Eerste zon!

Maandag

Deze dag begon zoals elke ochtend, ik haalde Jenna uit bed kolfde en gaf een flesje. Vervolgens waste ik alles af en liet ik het drogen in de keuken. Mijn vriend en ik waren Rayman aan het spelen toen ik de kat met een gedDSC_0154eelte van de kolf zag rennen. Je raadt het wel onder de gaten… Nergens zijn onderdelen te verkrijgen dus deze werden besteld en vriendlief deed een verwoede poging hem te plakken wat nog lukte ook. In de middag nog een gezellige bijeenkomst met de dames van de zwangerschapsclub en toen was ik in de avond wel genoeg uitgeteld om niet te gaan sporten. We aten door vriendlief gemaakte (iets te dikke) erwtensoep.

Dinsdag

Vandaag stond er een lange dag school (9-14) op de planning en ik daarbij reed op de heenweg de bus niet en op de terugweg de trein niet, veel te lang weg van mijn moppies dus. Toen ik thuiskwam maakten we nog een wandeling en het wordt inmiddels traditie haalden we friet.

Woensdag

Deze dag begon weer rustig en bestond uit knuffelen en eten geven van dochterlief. In de middag gingen we even naar het overdekte gedeelte van Arnhem en kocht ik een nieuwe broek (waar ik nog steeds over twijfel) en aten we een broodje kroket. Het was zeker gezellig en door de drukke dag ook deze avond geen sporten…

DonderDSC_0155dag

De tweede sollicitatie, spannend! Zoals het er nu naar uit ziet heb ik voor de zomer een bijbaantje en kan ik sparen om volgend jaar op vakantie te gaan met het gezin. Mijn vriend was een wandeling gaan maken met Jenna en halverwege ben ik meegelopen en hebben we in totaal zo’n drie uur gelopen.

Vrijdag

Kwam een vriendin langs en gingen we richting Nijmegen omdat zij daar nog nooit geweest was. Het was ontzettend gezellig alleen kouder dan verwacht. Verrassend genoeg kochten we helemaal niets in de stad, het moet niet gekker worden.

Zaterdag

Haalden we de boodschappen in het dorp met de draagdoek om (ideaal!) en gingen we ook nog even gezellig de winkeltjes langs om de restanten van de sale te bekijken en de nieuwe zomercollecties, ik kan niet wachten!

Zondag 

Was weer een (t)huiswerkdagje en werkte ik aan mijn scriptie en klinisch redeneren. Ook verbouwden we onze ikea kast (Besta) tot een hogere kast en ik ben erg blij met het resultaat! Weer eens wat nieuws voor de lente!

4 gedachtes over “Diary: week 11. Eerste zon!

Geef een reactie

