Diary: week 10

Maandag 

Begon ik de week niet denderend goed, ik versliep me en miste daardoor mijn geplande trein en toen ik op 9292ov keek bleek dat alle treinen rondom Utrecht problemen hadden en kon ik mijn twee uurtjes school wel vergeten. Vervolgens ben ik lekker thuis DSC_0129gebleven en hebben we rustig boodschappen gedaan. ‘S avonds heb ik nog een groepsles XCO gevolgd en die was flink pittig.

Dinsdag

Moesten we voor controle van vriendlief naar het ziekenhuis en gingen we lekker frietjes eten. Ook werd ik gebeld dat ik de volgende dag op sollicitatie mocht komen voor een vakantiebaantje in de zomer. De rest van de avond genoten we van de rust (Jenna sliep heerlijk door vanaf zeven uur) en keken we heel wat afleveringen van Fringe.

Woensdag

De dag van de sollicitatie en was ik zoals gewoonlijk extreem zenuwachtig, verder verliep het redelijk en hoop ik dat ik in de zomer mag starten. ‘S avonds zou ik gaan sporten, maar ik had zo’n spierpijn van de XCO dat ik het maar aan me voorbij liet gaan, volgende keer beter. Ik heb heerlijk op de bank gelegen met nieuwe spelletjes op mijn telefoon.

DonderdagDSC_0107

Was het weer (t)huiswerkdag en zat ik aan mijn scriptie te ploeteren en werd het huishouden gedaan. Weinig over te melden verder. In de avond dronk ik voor het eerst thuis een wijntje.

Vrijdag

Deden we even snel boodschappen en waren we op zoek naar een onderdeel om de vriezer te repareren, maar helaas zonder succes nog. In de avond gingen we naar mijn ouderDSC_0128 s en speelden we gezellig monopoly waarbij ik keihard verloor, vriendlief niet veel verder kwam en Jenna heerlijk door alle drukte heensliep.

Zaterdag

Hadden we (kraam)visite van vrienden en zijn we naar de stad toegelopen met Jenna in de kinderwagen. Het was best een pittige wandeling en ik had er best spierpijn van in de avond. Ze maakten geweldige familiefoto’s van ons drieën en ook aten we gezellig met zijn allen spaghetti, speelden rock band en rayman.

Zondag

In de ochtend, jawel alweer het huishouden en vooral de ladingen met was die we tegenwoordig hebben. In de middag gingen we op bezoek bij mijn familie waar we ’s avonds heerlijk met zijn allen hebben gegeten.

Geef een reactie

