Diary: week 9

Ik heb besloten deze week een diary te maken, omdat er zowaar lekker wat op de planning stond vorige week, hij is een beetje laat maar ach.

Maandag: DSC_0097

Vandaag begon ik de dag rond een uur of 7 met een hongerige kleine dame. Even later vertrokken richting mijn schoonfamilie om daar even in het lekkere bad te springen om vervolgens richting de mediamarkt te gaan om mijn abonnement te verlengen en mijn vriend te verblijden met de nieuwe xperia z3 compact in het groene kleurtje. S’ avonds ging ik voor de allerlaatste keer naar de zwangerfit groep, ik zal het best gaan missen al ben ik blij dat ik weer “gewoon” kan sporten.

Dinsdag:

Stond in het teken van huis(werk)dag en er moest dus flink geschreven worden aan een scriptie en ook werd het huis weer een beetje verder opgemaakt en waren we druk met de administratie die de afgelopen weken een beetje vergeten werd. Ik denk dat ik last heb van late nesteldrang, want ik wil nu het hele huis schoon en verbouwd hebben en met een kleinte dat geregeld aandacht wil (héél begrijpelijk) is dit niet de beste combinatie. Ook reden we nog even naar de camping om ons chaletje te koop te zetten.

Woensdag

Leek best wel op dinsdag, ik wilde graag mijn plan van aanpak in de eerste versie af hebben dus hier was ik nog druk mee. Verder ben ik verder gegaan met het verbouwen/opruimen/schoonmaken van de slaapkamer en ben ik erg tevreden met het resultaat. Mijn vriend en ik reden ook nog even langs de supermarkt en konden het niet laten om aan de overkant frietjes te gaan eten. En om dit weg te trainen s’avonds nog even sporten!

 E342F2C8-D889-4347-9D26-8492A46A1650_zpskgegeevo Donderdag

’s Ochtends hadden we een afspraak bij het consultatiebureau, Jenna groeit goed en ontwikkeld zich tot nu toe ook goed! Zo trots! Ruimde we de laatste spulletjes op en ging ik in de avond met mijn schoonzusje naar de brides night out, omdat ik kaartjes gewonnen had bij Kelly Caresse. Ik vond het erg leuk om aanwezig te zijn en het was leuk georganiseerd. Wel waren we op de heenweg verdwaald en zijn we anderhalf uur bezig geweest er te komen… iets met te eigenwijs om de tomtom direct aan te zetten.

Vrijdag

Deze dag stond in het teken van de negenmaandenbeurs, inmiddels een traditie en het was weer ontzettend leuk! Volgende keer niet meer met het ov, maar lekker met de auto. Een treinmachinist die beslist het station te vergeten is niet handig als je met vier volle boodschappen staat te wachten en veroorzaakte dat we pas om half één thuis waren in plaats van elf uur.

Zaterdag

Ging ik in de ochtend even snel kattenvoer halen en het oud papier en glas weg brengen en daarna even de sportschool om hard te lopen  (gem. snelheid 6,1 km/uur voor 17 min). Verder kwamen we bij van de drukke dagen en gingen we even de stad in om dvd’s te ruilen tegen een nieuw spel.

ZondagDSC_0096

Vandaag was mijn tante jarig en we gingen hier gezellig op bezoek, Jenna vond al die mensen daar machtig interessant en weigerde te slapen waardoor we relatief vroeg weer naar huis gingen.

Geef een reactie

