Zara Sale Baby Favorieten

Op de site van Jennifer kwam ik een leuke blog tegen over haar baby zara sale favorieten en ik besloot ook een lijstje met favorieten te maken, maar dan voor een kleine dame. Zelf vind ik het erg moeilijk om direct ook te bestellen, omdat het in sommige gevallen pas voor volgend jaar is. Ik twijfel wel erg en misschien loop ik binnenkort de winkel nog wel even in om te kijken wat daar hangt!

zara sale favorites 1

Roze Jasje 17,99Donkerroze trui 5,99Grijze Minnie Trui 7,99

zara sale favorites 2

Spijkerbroekje 15,99Zwarte legging 4,99Grijze legging met stippen 4,99

zara sale favorites 3

Panda pyjama 9,99Minnie romper (2-pack) 6,99 Zwarte kerstjurk 12,99

Geef een reactie

