38 weken zwanger!

De afgelopen week was mijn 38ste zwangerschapsweek, inmiddels zit ik in de 39ste oftewel laatste week voor de uitgerekende bevalling!

10857949_10204088985477767_3324111300579270787_n

38 weken

De afgelopen week was lekker rustig, hoe kan het ook anders met zo’n toeter in de weg en hadden we wat afspraken en natuurlijk de wekelijkse verloskundige afspraak. Alles gaat goed met de kleine en met mij, vorige week was mijn buik niet zo gegroeid en was ik ook niet aangekomen en deze week gelukkig weer wel. Het afgelopen weekend is mijn buik ’s avonds flink aan het rommelen en denk ik dat ik ook de eerste voorweeën of iets anders gevoeld heb. Mijn vader wist te vertellen dat ik er zelf binnen 4 uur was dus misschien heb ik dat geluk ook 😉 Ik ben benieuwd wanneer de kleine dame komt! We wachten in spanning af tot de uitgerekende datum en wie weet nog wel twee weken langer!

4 gedachtes over “38 weken zwanger!

Geef een reactie

