37 weken zwanger!

We zijn weer een weekje dichterbij de bevalling en het zien van de kleine!

De afgelopen week is ook lekker rustig verlopen. Wel merk ik goed dat het nu echt allemaal wel wat zwaarder wordt, een dagje stadten zit er niet meer in en lijkt meer op even de noodzakelijke cadeautjes of spullen halen en dan weer richting huis om daar “bij te komen”. Gelukkig heb Ik wel weer wat meer energie dan de afgelopen weken wat wel echt heel fijn is! En ik twijfel bij ieder pijntje of steekje of dit niet het begin van de bevalling is, wat het dan toch niet blijkt te zijn. Ik ben heel benieuwd wanneer de kleine besluit eruit te komen en tot die tijd ben ik lekker bezig met het opruimen van het huis. Aankomende week hoop ik ook nog een paar mooie zwangerschapsfoto’s te maken wel zo leuk voor later. De kleine dame lijkt het overigens flink naar haar zin te hebben en trapt en wiebelt er nog flink op los vanbinnen!

5 gedachtes over “37 weken zwanger!

  1. Inge zegt:

    Dus deze week 38 weken zwanger, dan zitten wij op hetzelfde schema! Ik ben morgen 38 weken zwanger… Spannend hé, volgens mijn gynaecoloog kan het ieder moment gebeuren nu, en sowieso wordt ik ingeleid op 23 december, moest er deze week niks spontaans gebeuren, dus een einddatum hebben we wel 🙂

    • manoontje zegt:

      Grappig! Ik ben uitgerekend op 23 december. Ik vind het ook ontzettend spannend, wij hebben geen datum waarop ik ingeleid wordt dus wie weet wordt het wel net volgend jaar. Wie weet komt het spontaan, rusrog afwachten maar!

      • Inge zegt:

        Ah, ik was eigenlijk uitgerekend op 30 december, ben blij dat het sowieso de 23e wordt, want ik vind het nu wel lastig worden, vooral slapen dan.

        Succes nog! En ja, afwachten, veel meer kunnen we niet doen 😀

Geef een reactie

