36 weken zwanger!

Ik ben inmiddels 37 weken zwanger dus de kleine dame mag nu met een gerust hart komen, wat een fijn gevoel!

10818752_10204041995663051_320008626_n

Deze week verliep lekker rustig, dagen de stad in lukt echt niet meer en uitstapjes zijn om die reden vaak een paar uurtjes en hebben de nodige pitstops om naar het toilet te kunnen. De kleine dame was bij de verloskundige weer wat omhoog gegaan en was minder ver ingedaald dan de week ervoor, wel lag ze nog met haar hoofd naar beneden toe. Ik ben benieuwd of en wanneer ze nu weer terug schiet naar beneden en natuurlijk heel benieuwd naar wanneer ze komt! Het huishouden is niet extreem netjes en ik heb ook geen echte nesteldrang om dat te gaan doen, wel is haar kamertje klaar en staat de “bevaltas” ingepakt in de auto. Deze tas heb ik ingepakt de dag na de informatieavond in het ziekenhuis, ik vond dit wel wat confronterend die bevalling komt nu wel erg dichtbij en ik weet niet hoe het gaat voelen.

Geef een reactie

