33 en 34 weken!

Dit keer twee weken samen, want ik loop achter! Inmiddels zit ik al in mijn 35ste week en breekt dinsdag de 36e week al aan.

10811519_10203968899795700_858075708_n

34 weken zwanger

Deze weken waren voor mij tot nu toe echt wel het zwaarste qua zwangerschap gezien. We besloten bij de vorige verloskundige afspraak dat we wel 2,5 konden wachten in plaats van na 2 weken en na 3 weken weer. Een paar dagen na de afspraak kreeg ik last van pijn in mijn buik dat doortrok naar mijn liezen. Na het een paar dagen aangekeken te hebben toch de verloskundige gebeld het was waarschijnlijk normaal en hoorde bij de indaling, oké gerustgesteld. De pijn werd helaas niet minder en na een week belde ik toch nog maar eens. Heb ik dan echt geen blaasontsteking? Ook ’s nachts had ik wat last van samentrekkingen, is dit normaal? De verloskundige beantwoorde alle vragen en ja het hoort er allemaal bij een blaasontsteking had ik gelukkig ook niet. Slapen gaat een stuk slechter nu, omdat de buik in de weg zit. Mijn buik begint nu echt “gigantisch” te worden en zit me lekker in de weg. Het zal allemaal wel in verband met elkaar staan, nog maar even doorbijten!

Al met al ben ik wat vaker thuis geweest dan normaal. Wel ging ik gewoon een paar daagjes naar school en zijn we ook lekker de stad in geweest om vast wat kerstkadootjes te halen. Uitgerekend op de 23ste weet je maar nooit hoe je de kerst doorbrengt 😉

Volgende keer hoop ik weer wat sneller te zijn met updaten!

4 gedachtes over “33 en 34 weken!

Geef een reactie

