31 weken zwanger!

En weer een weekje verder, vandaag alweer 32 weekjes! Tijd voor een update over week 31.

10733690_10203838246689454_1218556119_n

Deze week is lekker rustig verlopen ook wel nodig, want de vermoeidheid slaat flink toe ik verlies energie voor twee. Ook ben ik een aantal keer even misselijk geweest en last van maagzuur, het zal er wel bij horen denk ik. De buik gaat dan ook steeds lekkerder in de weg zitten waardoor het aantrekken van sokken en schoenen een steeds leuker tafereel oplevert. Baby schopt flink door wat best afleidend is tijdens dagelijkse bezigheden en ook best pijnlijk kan zijn. De eerste echte trap tegen mijn ribben is dan ook een feit.

De babykamer is nu zo goed als af, nog een paar laatste kleine dingetjes, maar het ziet er al echt heel knus uit en ik loop steeds naar binnen om even te spieken of weer een nieuw pakje (gewassen en wel) in de kast te kunnen hangen.

4 gedachtes over “31 weken zwanger!

Geef een reactie

