29 weken zwanger!

Inmiddels ben in 30 weken wat betekend dat er nog maximaal 12 weken over zijn voordat de kleine er is! Voor nu even een korte update over de afgelopen week, helaas nog zonder foto’s.

Deze week begon met een druk weekend omdat allebei mijn ouders jarig waren wat erg gezellig was. Helaas kostte dit voor mijn lichaam wel veel energie en had ik op maandag last van krampen of harde buiken. De rest van de week heb ik wat rustiger aan gedaan wat mijn lichaam goed deed. Ik merk nu wel dat mijn buik groter en zwaarder word. Het aantrekken van sokken gaat toch net wat moeilijker en ook het half op mijn buik slapen wat ik deed is echt geen doen meer. Deze week hebben we een oplaadbare kruik gekocht wat ook echt ideaal is voor een pijnlijke buik šŸ˜‰

Verder ben ik ontzettend nieuwsgierig naar de groeiecho aankomende maandag!

3 gedachtes over “29 weken zwanger!

Geef een reactie

