Primark shoplog!

Ongeveer een week terug nam ik een kijkje bij de nieuw geopende Primark in Arnhem. Deze Primark is iets minder groot dan die in Nijmegen, wel hebben ze een groot assortiment en is ook de nieuwe herfst- en winterkleding volop aanwezig. Voor mij zit er helaas weinig kleding shoppen in, ik vind alles maar vreemd zitten waardoor ik meer een vierkant lijk dan echt zwanger. Ik ging dus voor wat handige spulletjes en accessoires! In totaal was ik rond de 20 euro kwijt voor alle producten.

IMG_5419IMG_5418

Een lekkere joggings/pyjamabroek ideaal voor nu het weer wat kouder begint te worden en voor als ik straks bevallen ben. En een rokje omdat alle normale jurkjes te kort beginnen te worden dan kan ik ze nog wat langer aan.

IMG_5417IMG_5416

Lekkere warme wintersokken! En handschoentjes waarvan vriendjelief er van een paar direct de vingers afknipte.

IMG_5415

En een make-up eitje, hier was ik al een hele tijd naar op zoek!

6 gedachtes over “Primark shoplog!

Geef een reactie

