28 weken zwanger!

Vandaag ben ik alweer 29 weken zwanger, voor nu de update van week 28. Mijn telefoon is helaas kapot, dus deze week geen foto’s 😥

De eerste week in het derde trimester! Wat je leest over het derde trimester dat vermoeidheid toe kan slaan, dit gebeurde bij mij flink en mijn bed lag de afgelopen week zo ontzettend lekker! Ook hebben we de babykamer een nieuw fris kleurtje gegeven en zijn we aan de slag gegaan met de inrichting en het opzoeken wat we nog precies nodig hebben. Tot nu toe komen we een heel eind en moeten we alleen wat kleine dingen nog halen zoals badcapes, thermometer en kruiken, niet geheel onbelangrijk overigens. Baby is lekker druk aanwezig in mijn buik, ze schopt en kriebelt de hele dag door wat erg fijn is maar soms ook best een beetje pijnlijk.

Een hele korte update dit keer, vooral door de ontbrekende foto’s, volgende keer weer meer!

4 gedachtes over “28 weken zwanger!

Geef een reactie

