Update Day Zero Project #1

Omdat het alweer een maand geleden is dat ik mijn Day Zero Project lijst maakte en er inmiddels alweer enkele doelen behaald zijn leek het me leuk hier even een update over te geven. Inmiddels zijn er 7 doelen behaald van de 101!

 

Behaalde doelen:

7. Een naam bedenken

Het is ons gelukt! We zijn er helemaal uit hebben hem al een aantal weken “uitgetest” tegen mijn buik en als we het over haar hadden. Nog even wachten tot ze er is zodat we hem aan iedereen kunnen vertellen!

9. Het derde trimester behalen

Dit was eigenlijk wel een beetje een vals doel, omdat er voor deze weinig echt te doen valt. Wel is het geluk de kleine zit alweer meer dan 6 maanden veilig in mijn buik! Nog maar drie maandjes te gaan.

38. Rolgordijn repareren

Dankzij liefje is dit doel getackled, bleek simpeler dan ik dacht

54. Op babymoon gaan voor de kleine er is

Samen met familie zijn we een midweekje naar centerparks geweest, het was echt heerlijk!

58. Een day zero project starten

Deze is gelukt op het moment dat ik mijn lijstje af had!

68. Schilderij maken voor oma

Hij was af voor haar verjaardag! Niet 100% zoals het in mijn hoofd zat, maar oma vond hem geweldig!

99. Bijlopen met eigen huis en tuin

Erg leuk om te kijken en tegelijk te breien, nu moet ik iedere week afwachten dat is dan wel weer een nadeel.

 

 

Doelen waar op dit moment druk aan gewerkt wordt:

8. De babykamer opknappen

Sinds het einde nu wel echt in zicht komt is het tijd dat deze ready is dus het “grote” klussen is begonnen.

10. De babyuitzet compleet hebben

Lijkt me duidelijk, de tijd gaat erg hard!

45. Een nieuwe trollbead kopen/krijgen

Degene die ik zelf gekocht heb is zo mooi, binnenkort maar eens een blogje over doen!

57. Voor 10 weken achter elkaar een weekoverzicht maken (8/10)

De timing kan nog verbeterd, maar de updates zijn er!

61. 50 artikelen schrijven (18/50)

Het lijkt nog zo veel, wordt eens tijd dat ik meer dan een keer per week wat post

62. 5, 10, 25, 50, 100 volgers hebben

Inmiddels heb ik 10 volgers! Bedankt!

64. Grijze vest afmaken

Ik moet nog een mouw maken en dan is hij klaar!

65. Zwarte trui afmaken

Het lukte me zelf niet hem in elkaar te zetten, deze wordt in elkaar gezet door familie.

 

 

 

2 gedachtes over “Update Day Zero Project #1

Geef een reactie

