27 weken zwanger!

De laatste week in het tweede trimester! Wat gaat het hard!

Afgelopen week was niet bepaald mijn week, de emoties (lees jankbuien) kwamen de hele week regelmatig langs en waren ook niet van plan weg te gaan. Daarbij was het ook de week waarin alles tegelijk leek mis te lopen zoals een kapotte telefoon en auto. Laat ik daar nou net niet mee om kunnen gaan deze week.

Wel gingen we gezellig voor mijn oma’s verjaardag uit eten met de familie waar ik erg van genoten heb! Ook gingen we weer naar de verloskundige, ik ben inmiddels in twee weken twee kilo aangekomen wat wel even slikken was maar het hoort erbij. Buikbaby is volgens de verloskundige nogal dominant aanwezig en draaide ook tot drie keer aan toe weg van de doptone (hartslagapparaatje). We kregen van de verloskundige huiswerk mee voor de echo en afspraak bij 30 weken, het geboorteplan bedenken. Ik zie er erg naar uit om de kleine weer te zien het is dan inmiddels alweer 10 weken terug dus de kleine zal wel veel gegroeid zijn!

Ook zijn we deze week verf wezen halen voor de babykamer, volgende week gaat de verf op de muur! Voor nu ziet ons moodboard er zo uit: moodboard babykamer

6 gedachtes over “27 weken zwanger!

    • manoontje zegt:

      Vonden wij ook, we moeten alleen nog bedenken welke we precies willen en een ontwerp maken. Ja zwanger zijn is wat dat betreft net 9 maanden ongesteld zijn, zo heerlijk uit je bui schieten steeds!

Geef een reactie

