24 weken zwanger!

Vandaag ben ik 25 weken zwanger, dus tijd voor de 24 weken update !

DSC_0571

Afgelopen week hebben we weer een afspraak met de verloskundige gehad. Hier heb ik alle vragen kunnen stellen die inmiddels opgekomen waren over de onvermijdelijke bevalling. Mijn bloeddruk en gewicht waren stabiel en de hartslag van de kleine zat rond de 150 ook heel netjes. De kleine begint steeds harder te gaan schoppen wat van buiten nu ook echt heel goed te zien is, een heel mooi gezicht (en gevoel).

  • Kwaaltjes: Na een dag bewegen zeurende heupen en last vaan brandend maagzuur
  • Leuk: De kleine schopt steeds harder

Voor de kleine hebben we lakens en een deken gehaald in lekkere roze kleurtjes en printjes. Ook ging ik nog even de hm in waar ik deze ontzettend leuke slofjes voor baby en sokken voor mezelf vond en haalde ik met een kortingsbon van mijn zwangerschapsbroek een mailot voor 3 euro bij de noppies. En de eerste gekochte pakken luiers zijn binnen. We hebben besloten om toch voor wegwerp te gaan omdat zo de kosten in aanschaf in één keer kleiner zijn en meer verdeeld over de maand en omdat het ons toch wel wat simpeler lijkt dan te gaan wassen.

Voor de kleine:

DSC_0565DSC_0566

Voor mij:

DSC_0567DSC_0569

 

6 gedachtes over “24 weken zwanger!

Geef een reactie

