19 weken zwanger

Alweer een tijdje terug dat ik iets gepost heb, inmiddels al in week 19 aangekomen. De tijd gaat echt supersnel! Volgende de week hebben we de 20 weken echo wat ik echt ontzettend spannend vind. Baby heeft het naar mijn idee naar wel de zin in mijn buik voel ons kleintje sinds week 16 een beetje bewegen en deze week is het zo “hard” dat ook papa het kon voelen door mijn buik heen. Mijn buik begint overigens nu echt wel te komen als ik op mijn rug lig kun je echt een mooi bolletje zien.

DSC_0413

Van klachten gelukkig geen last en kan ik dus heerlijk genieten van de vakantie en het lekkere weer wat resulteert in het overpotten van mijn basilicumplantjes, het bezoeken van verschillende bouwmarkten en meubelzaak en meegedaan met een workshop gelnagels.

 

DSC_0407DSC_0408

          En natuurlijk lekker en gezond proberen te eten! 

DSC_0447

2 gedachtes over “19 weken zwanger

Geef een reactie

