Zwanger!

Zwanger!

Sinds familie en vrienden het nu ook weten kan ik het op mijn blog ook neer gaan zetten. Ik ben ik verwachting! Inmiddels alweer 15 weken en ben heel wat zwangerschapskwaaltjes voorbijgegaan. Hieronder een mini-overzichtje van de afgelopen weken.

Week 1-4: weinig klachten, maar de ongesteldheid bleef uit -> een positieve test
Week 4-7: last van gevoelige borsten wat een zwangerschapsbh wist op te lossen en pas de dag kunnen beginnen na een glas sinasappelsap.
Week 8: de hele week alles wat erin kwam er weer uit gegooid en zo moe. De eerste echo gehad!
Week 9-12: een beetje misselijk, maar alles bleef binnen en de termijnecho gehad! Uitgerekend rond de kerst!
Week 12-14: na een dag werken een beetje last van mijn heupen. Een zeer vroege geslachtsbepaling gehad, het is bijna zeker!
Week 15: last van lage buikpijn en heel veel trek!

6 gedachtes over “Zwanger!

Geef een reactie

