Sporten ?

Sportsbag

Net als veel Nederlanders weet ik dat sporten goed voor me is, het liefst minstens een half uur per dag. Toch blijft het voor mij altijd weer moeilijk om me ertoe te zetten om te gaan. Gelukkig zijn er fitspo’s die me meestal kunnen motiveren om toch wel te gaan en zo mijn gewenste conditie en lichaam te bereiken. Inspiratie die mij vanmorgen een zetje de goede richting in gezet hebben zijn van Merel (merely-merel.nl) en op instagram van celineschh, activeescapes en stylerunner. Al met al ben ik vandaag half uurtje in de sportschool geweest (kwartiertje crosstrainer en wat spieroefeningen) om vervolgens buiten een half uur door het dorp heen te fietsen en daarna weer lekker thuis aan te komen waarna ik verwend werd door mijn vriend met een kop thee en een paaseitje.

Geef een reactie

